Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;
Η παραγγελία μπορεί να γίνει είτε με την δημιουργία λογαριασμού είτε κατά την είσοδο σας ως απλός επισκέπτης στο eshop.
Ποιοι οι τρόποι πληρωμής;
- Μετρητοίς στο κατάστημα (Προκαταβολή για εκκίνηση της παραγγελίας και εξόφληση πριν την παράδοση του προϊόντος)
- PAYPAL
- VIVA WALLET
- ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ή ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (Δυνατότητα πληρωμής έως και 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα)
- Τραπεζική κατάθεση Τράπεζα Πειραιώς
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΙΒΑΝ : GR48-0172-2560-0052-5604-1200-793
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5256-041200-793 (Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλούμε στην κατάθεση σας να σημειώσετε σαν αιτιολογία το ονοματεπώνυμο σας, ακριβώς όπως το δηλώσατε στα στοιχεία της παραγγελίας σας. Η παραγγελία σας θα εκτελεστεί μόλις λάβουμε την τραπεζική σας κατάθεση)
Ποια τα έξοδα αποστολής;
Αυτό το πήρα από ένα άλλο site και μου άρεσε πολύ. Δώστε προσοχή στο ότι το σύστημα βγάζει άμεσα την χρέωση.
Για συγκεκριμένα ποσά χρέωσης και τις συνεργαζόμενες εταιρίες θα ξανά επικοινωνήσουμε. (αυτό είναι δικό τους σχόλιο)
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
COURIER – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε η παραγγελία σας θα αποσταλεί με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier και αυτόματα το σύστημα θα σας χρεώσει το κόστος αποστολής.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει η εταιρεία μας την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά, οπότε αν διαπιστωθεί κάποια απώλεια ή ζημιά θα πρέπει να μας το αναφέρετε εντός 24 ωρών.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΑΣ
Αν επιλέξετε αυτή την αποστολή τότε η παραγγελία σας θα σταλεί με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και αυτόματα το σύστημα θα σας χρεώσει το κόστος αποστολής. Το κόστος αυτής της επιλογής συμπεριλαμβάνει την μεταφορά της παραγγελίας σας έως την είσοδο (πεζοδρόμιο) της διεύθυνσης παράδοσης που μας δηλώσατε.(Αυτό ισχύει μόνο για τις πρωτεύουσες όλων των νομών και νησιών της Ελλάδας).
Αν η διεύθυνσή σας είναι εκτός πρωτεύουσας (δηλαδή χωριό, κωμόπολη) τότε θα πρέπει να μεταβείτε στο πρακτορείο μεταφορών να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας.
Σε περίπτωση όμως που επιθυμείτε να παραδοθούν στη διεύθυνσή σας τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία που έχει παραλάβει την παραγγελία σας και θα χρεωθείτε με τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς (κατόπιν συνεννόησης με το πρακτορείο μεταφορών).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει η εταιρεία μας την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά, οπότε αν διαπιστωθεί κάποια απώλεια ή ζημιά θα πρέπει να μας το αναφέρετε εντός 24 ωρών. Ο χρόνος παράδοσης από την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας είναι 6-10 ημέρες εργάσιμες ανάλογα σε ποια περιοχή θέλετε να αποσταλεί. Σας ενημερώνουμε ότι ο χρόνος παράδοσης μετράει από την ημέρα εξόφλησης της παραγγελίας σας.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ & ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε η παραγγελία σας θα σταλεί με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και αυτόματα το σύστημα θα σας χρεώσει το κόστος αποστολής.
Το κόστος αυτής της επιλογής συμπεριλαμβάνει τη μεταφορά της παραγγελίας σας έως το κοντινότερο πρακτορείο μεταφορών της περιοχής σας και έπειτα αναλαμβάνετε εσείς να παραλάβετε την παραγγελία σας από εκεί.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει η εταιρεία μας την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά, οπότε αν διαπιστωθεί κάποια απώλεια ή ζημιά θα πρέπει να μας το αναφέρετε εντός 24 ωρών.
Ο χρόνος παράδοσης από την στιγμή που θα ολοκληρωθεί η παραγγελία σας είναι 6-10 ημέρες εργάσιμες ανάλογα σε ποια περιοχή θέλετε να αποσταλεί. Σας ενημερώνουμε ότι ο χρόνος παράδοσης μετράει από την ημέρα εξόφλησης της παραγγελίας σας.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ
Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή τότε θα πρέπει εσείς οι ίδιοι να μεταβείτε στις αποθήκες μας, ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα δε θα σας χρεώσει με έξοδα αποστολής. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα πρέπει να σας ενημερώσουμε για την ημέρα που θα είναι έτοιμη η παραγγελία σας ώστε να την παραλάβετε.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνετε εσείς την ευθύνη για την ασφάλεια των προϊόντων και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά μπορεί να συμβεί κατά την μεταφορά.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ
Αν επιθυμείτε να σταλεί η παραγγελία σας με μεταφορική της επιλογής σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε και να μας δώσετε όλα τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρείας που επιθυμείτε.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας δεν έχει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά συμβεί κατά την μεταφορά. Την πλήρη ευθύνη την αναλαμβάνετε εσείς και η μεταφορική εταιρεία που επιλέξατε.
Γίνονται αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων;
Πραγματοποιούμε δωρεάν αντικατάσταση της παραγγελίας σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος αρκεί αυτό να τηρεί τις παρακάτω προϋποθέσεις:
α. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
β. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του
γ. Να μην έχει καταστραφεί το προϊόν
δ. Να γίνει το αίτημα εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος
Ποιες περιοχές εξυπηρετούνται;
Σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό κατόπιν συνεννόησης.
Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;
Ναι. Οι παραγγελίες μας γίνονται και τηλεφωνικά. Απλά σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και τηλεφωνήστε μας στο 2321078281 ή στο 6949076184. Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου θα λύσει κάθε σας απορία και θα σας βοηθήσει να διαλέξετε το προϊόν ή τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας.
Ωράριο εξυπηρέτησης:
Δευτέρα 09:00 με 14:00
Τρίτη 09:00 με 14:00 και 18:00 με 21:00
Τετάρτη 09:00 με 14:00
Πέμπτη 09:00 με 14:00 και 18:00 με 21:00
Παρασκευή 09:00 με 14:00 και 18:00 με 21:00
Σάββατο 09:00 με 14:00